Seria Diablica #zapowiedź

 

Opis

Nazywasz się Wiktoria Biankowska, jesteś zwykłą warszawską studentką.

Pewnej nocy umierasz i trafiasz do Piekła. Ale nie tak normalnie umierasz, tylko zostajesz zamordowana. I nie ot tak będziesz smażyć się w Piekle, tylko stajesz się diablicą, która otrzymuje potępieńczą pracę – targowania się o ludzkie dusze. Możesz też wracać na Ziemię i udawać, że wcale nie umarłaś.

I życie na Ziemi, i Piekło mają swoje zalety. Komu ofiarujesz swoje serce – koledze ze studiów Piotrusiowi czy diablo przystojnemu Belethowi? I czy twoja śmierć była naprawdę przypadkowa?

Seria "Diablica" już dawno temu zwróciła moją uwagę. Po przeczytaniu cyklu "Wilk" wiedziałam, że będę chciała czytać kolejne książki Katarzyny Bereniki Miszczuk. Niedługo do polskich księgarni trafi wznowienie w wyjątkowej oprawie graficznej i to będzie idealna okazja do sięgnięcia po tę trylogię i zapoznanie się z historią Wiktorii. Dajcie znać czy czytaliście już serię Diablica, jakie są Wasze odczucia, czy może dopiero macie tę lekturę w planach?

Komentarze

  1. Czytałam w gimnazjum i chętnie wrócę do tej serii znowu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamiętam ją z gimnazjum <3 Z chęcią wrócę do niej po latach, bo pamiętam, że strasznie mi się podobała, jak byłam nastką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W czasach gimnazjum każda książka młodzieżowa wydawała się genialna :)

      Usuń
  3. Czytałam tę serię w poprzednim wydaniu. Nie mogę się doczekać kolejnej części. Jestem ciekawa co autorka wymyśliła.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz