BOOKATHONE 21.06-27.06 2015

                BookAThone, czyli tydzień czytelniczych wyzwań!

  W gronie książkowych blogerów głośno jest ostatnio o siedmiodniowym maratonie czytelniczym i postanowiłam sama wziąć w nim udział i spróbować zmierzyć się z następującymi  wyzwaniami :
  1. Dokończ książkę, której nie skończyłeś

                       Znalezione obrazy dla zapytania rywalki 
  2. Przeczytaj książkę, która czeka na Ciebie od lat
   
                                  Znalezione obrazy dla zapytania bez skazy
  3. Książka, którą wybrała dla Ciebie inna osoba
                        Znalezione obrazy dla zapytania losing hope
  4. Przeczytaj książkę z gatunku, po który sięgasz najrzadziej
                        Znalezione obrazy dla zapytania wichrowe wzgórza książka 
 5. Przeczytaj książkę i obejrzyj jej filmową adaptację
                        Znalezione obrazy dla zapytania love rosie książka 
 6. Bestseller, którego jeszcze nie przeczytałeś
                        Znalezione obrazy dla zapytania love rosie książka 
 7. Przeczytaj w czasie BookAThonu co najmniej 1500 stron.

    Tak oto prezentują się moje plany na najbliższy tydzień i mam nadzieję, że uda mi się sprostać tym zadaniom, choć nie ukrywam, że będzie ciężko :) 
     Zapraszam do przyłączenia się i wspólnej zabawy :) 

Komentarze

  1. Bookathon!!! Również mam zamiar wziąć w nim udział :) .... tylko trochę słaby termin, jakby nie mógł być tydzień później :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę bo już prawie wakacje i mogę sobie prawie cały czas robić takie maratony :) nie przejmuj się na pewno uda Ci się coś ciekawego przeczytać ;)

      Usuń

Prześlij komentarz