Lipcowy TBR

   Jako, że zaczęły się wakacje, to na czytanie mam mnóstwo czasu i przedstawię Wam listę książek, po które mam zamiar sięgnąć w tym miesiącu :)
Niestety znajdować się na niej będą również lektury szkolne, bo przed maturą muszę nadrobić zaległości ;/

Znalezione obrazy dla zapytania wichrowe wzgórza okładka   Znalezione obrazy dla zapytania losing hope  Znalezione obrazy dla zapytania nigdziebądź Znalezione obrazy dla zapytania alicja królowa zombi

Znalezione obrazy dla zapytania elita książka Znalezione obrazy dla zapytania dary anioła książki Znalezione obrazy dla zapytania saga księżycowa cinder Znalezione obrazy dla zapytania coś do stracenia Znalezione obrazy dla zapytania poradnik pozytywnego myślenia książka

Znalezione obrazy dla zapytania mara dyer tajemnica Znalezione obrazy dla zapytania lalka prus Znalezione obrazy dla zapytania cudzoziemka książka Znalezione obrazy dla zapytania jadro ciemnosci

  A jakie są Wasze plany czytelnicze? :-)
  

Komentarze

  1. Muszę się w końcu zabrać za Kroniki Białego Królika .... W sumie za Nigdziebądź też, na moich półkach czeka jeszcze Księga cmentarna, czytałaś może? Nie wiem, nie wiem :D 2/3 mojej biblioteczki to nieprzeczytane książki. Mam nadzieję, że podczas tych wakacji, uda mi się to wszystko nadrobić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałam ale mam zamiar nadrobić twórczość Geimana bo jego książki zbierają najlepsze recenzje :) A co do Kronik Białego Królika to nie przeraz się ich gruboscia :) bo historia jest niesamowita i się nie zawiedziesz!

      Usuń

Prześlij komentarz