Dookoła świata BOOK Tag




 Za nominację serdecznie dziękuję http://w-swiecie-fikcji.blogspot.com
i od razu przejdę do kategorii.

Las Vegas, czyli bohaterzy książkowi, z którymi mogłabyś spędzić weekend w Vegas dobrze się bawiąc.
 
Myślę, że z Margo z "Papierowych miast" oraz Augustusem z "Gwiazd naszych wina" spędziłabym niezapomniane chwile w mieście, które nigdy nie śpi.

Nowy Jork, czyli książka, w której bohaterowie walczą o wolność.
Wojna frakcji, które dzielą społeczeństwo sprawiła, że Tris i Tobias z "Niezgodnej" walczą o wolność i przetrwanie.

Paryż, czyli książka z piękną historią miłosną.
Uważam, że taką książką jest "Love, Rosie", która zajmuje szczególne miejsce w moim sercu.

Londyn, czyli książka w której występują różnorodni, ciekawi i dopracowani bohaterowie.
Będę monotematyczna, ale wszystkie postacie w powieściach Cassandry Clare są charyzmatyczne, wyjątkowe i nie do podrobienia.

Amsterdam, czyli książka, której świat mogłabyś zwiedzić jadąc rowerem.
Może ten w "Hobbicie", ale w sumie nie ma chyba świata, który koniecznie chciałabym zwiedzić.

Wenecja, czyli książka, w której bohater zmienił się w trakcie trwania historii.
Adam z "Dotyku Julii". W pierwszej części czułam do niego sympatię, ale w dwóch kolejnych miałam ochotę go udusić za każdym razem, gdy tylko się odzywał!!

Transylwania, czyli bohater książkowy, który wzbudza w Tobie strach.
Taką postacią jest Bellatrix z "Harry'ego Pottera", gdyż ta szalona kobieta jest nieobliczalna i bez wahania potrafi zabijać członków swojej rodziny. Oprócz strachu czuję również fascynację tą bohaterką, bo została na prawdę dobrze wykreowana.

Wiedeń, czyli książka z monarchią w tle.
Idealną do tej kategorii, jest seria Selekcja, gdzie grupa dziewcząt rywalizuje o serce księcia i przyszłego króla.

Kraków, czyli ulubiona książka/baśń/legenda z dzieciństwa.
Bardzo lubię "Anię z Zielonego Wzgórza", ale również mnóstwo bajek Disney'a tj.: Mulan, Piękna i bestia, Herkules, Kopciuszek, Król lew, Mała syrenka- do tej pory mam do nich ogromną słabość.

TOKIO, czyli książka, która wywołuje w Tobie pozytywne emocje.
Czytając "Girl Online" często płakałam ze śmiechu, a książka jest tak ciepła i słodka, że każda dziewczyna powinna ją przeczytać.

Do tego tagu chciałabym nominować:

Komentarze

  1. Jejku jaki fajny TAG ;D
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam dokładnie takie same odczucia co do Adama ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, świetny tag! :D Chyba się z nim jeszcze nie spotkałam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne zdanie do Twojego na temat twórczości Cassandry Clare!
    Muszę przeczytać "Girl Online". :D

    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie spotkałam się z tym tagiem. Bardzo fajnie go wykonałaś.
    Pozdrawiam.
    Między Stronami

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny TAG! Augustus ♥ Co do Margo, to nie wiem co o niej myśleć, gdyż "Papierowe miasta" wciąż przede mną ;) Mam nadzieję, że już wkrótce zacznę ją czytać ;)

    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny tag! Z większością się z Tobą zgadzam i odpowiedziałabym podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo iż jestem 17-letnią licealistką, uwielbiam bajki Disney'a a zwłaszcza "Piękną i Bestię". Czasami, kiedy mam odrobinę wolnego czasu i nie wiem co oglądnąć, odpalam sobie jeden z filmów i mam niezłą uciechę ^^
    Dobrze, że nie kontynuowałam czytania cyklu "Dotyk Julii". Wolę żeby Adam pozostał w mojej pamięci jako super przystojniak a nie jako debil XD
    Pozdrawiam
    http://mylittlebigreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. zdecydowanie noc w Vegas z Augustusem byłaby niezapomniana! Beatrix jest jedną z moich ulubionych postaci z Harry'ego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tag! ;)
    Ja też bardzo chętnie spędziłabym weekend z Gusem ;).
    Choć już trochę minęło, od tego ,gdy byłam mała dziewczynką, która z rumieńcami na twarzy oglądała bakij, to dalej uwielbiam oglądać bajki Disneya wraz swoją młodszą siostrą. :)
    Pozdrawiam :D
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie Bellatrix to jedna z najlepiej wykreowanych postaci w serii o Potterze. A Helena Bonham Carter niesamowicie ją zagrała :) Przy Nowym Jorku też pewnie wymieniłabym Tobiasa i Tris. A już na pewno wybrałabym się do Shire'u i zapukała do domku jakiegoś miłego hobbita!
    Pozdrawiam,
    rude-pioro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, Bella zdecydowanie może wzbudzać strach i jest to jak najbardziej uzasadnione. Nie jest ona moją ulubioną bohaterką (młody Malfoy na zawsze w sercu :p), ale jest naprawdę fascynująca! "Anię z Zielonego Wzgórza" uwielbiam. :)
    Bo kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam wiele różnych opinii o "Love, Rosie". Chyba w końcu muszę się przekonać na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze uwielbiałam "Małą syrenkę" :D Zgadzam się w stu procentach z bohaterami pani Clare:) Co do Adama to szczerze mówiąc jest ogromna zmiana z tomu na tom. Nie wiem jak można tak diametralnie zmienić bohatera, mnie również irytował :D
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  15. Też znienawidziłam Adama w trakcie trwania serii... okropny się zrobił. A CAssandrę Clare po prostu kocham! Zwłaszcza za Jaca i Willa <3 <3 <3

    zaczarowana-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Adam... on to już zupełnie inna kategoria znielubionych postaci. A ''Piękną i bestię'' kocham do dzisiaj i nadal zdarza mi się weekend, który spędzam nad oglądaniem tej bajki w kółko od nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, mam nominację! ;D Dzięki! ^_^
    Uwierz mi, ja jestem jedną z NAJWIĘKSZYCH fanek Disneya na świecie, to już podpada pod obsesję. ;o Ale i tak uważam, że zajmuję drugie miejsce (ewentualnie na równi, czasami ciężko ocenić :|), a pierwsza zajmuje moja przyjaciółka! Też żeśmy się dobrały. ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawy TAG i trafne odpowiedzi :). Również bardzo, ale to bardzo uwielbiam Disney'a ;). Pozdrawiam gorąco ^^.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz