Wrap up, czyli podsumowanie listopada

   Witajcie, właśnie uświadomiłam sobie, że dziś kończy się listopad i nie spodziewałam się, że ten miesiąc tak szybko zleci, bo wiadomo: ciemno, zimno i ponuro. Ale na szczęście fantastyczne lektury umilały mi te dni i chciałabym się Wam pochwalić, co udało mi się przeczytać :)


Ilość stron: 415    Ocena: 8/10

Ilość stron: 268    Ocena: 7/10

Ilość stron: 359   Ocena: 9/10

Ilość stron: 500   Ocena: 8/10

  Ilość stron: 293   Ocena: 8/10

Ilość stron: 230   Ocena: 5/10

Ilość stron: 370   Ocena: 8/10

Ilość stron: 186   Ocena: 8/10

Ilość stron: 365   Ocena: 6/10

Ilość stron: 496   Ocena: 7/10

Łączna liczba książek: 10 ( nie spodziewałam się tak dobrego wyniku)
Łączna liczba stron: 3484
Łączna liczba postów: 126
Łączna liczba komentarzy: 1300
Łączna liczba wyświetleń:  17 748

 To by było na tyle, jestem bardzo ciekawa jakie książki udało się Wam przeczytać ;)   

Komentarze

  1. Bardzo dobry wynik! :) Mi udało się przeczytać 7 ;) Od jakiegoś czasu zastanawiam się na Gaimanem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wynik - gratuluję. Mi udało się przeczytać 9 książki z czego jestem bardzo zadowolona :D Pozdrawiam i życzę zaczytanego grudnia.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jak dużo cudownych ksiażek przeczytałaś! Wiele z nich mam w planach, m.in "Endgame" i "Kłamcę". Mam nadzieję, że uda mi się je przeczytać w grudniu oraz że w następnym miesiącu twój wynik będzie jeszcze lepszy <3. Pozdrawiam! /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku. Oby tak dalej :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę dobry wynik jak na jeden miesiąc, ja jeszcze swoich stosików nie liczyłam, ale mam zamiar dodać niedługo wrap up:) Bardzo chcę przeczytać "Kłamcę" jestem strasznie ciekawa! :) Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę świetny wynika, zwłaszcza, że niektóre to ogromne tomiska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę przeczytanego Kłamcy ;D
    W tym miesiącu odpuściłam sobie robienie podsumowania na blogu, więc w sumie konkretnie nie wiem, ile książek przeczytałam, ale pewnie z 3-5 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetny wynik! Przeczytałaś naprawdę dużo książek. U mnie niestety nie było tak dobrze, ale mam nadzieję, że w grudniu będę miała więcej czasu i mój wynik się poprawi :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry wynik! Ja swoje podsumowanie wrzucę jutro. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje wyniku, mi raczej poszło średnio, mam nadzieje, że grudzień chociaż troche lepiej mi wyjdzie ;P
    Pozdrawiam
    czytaniewekrwii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Same ciekawe tytuły u Ciebie. Gratuluję wyniku. Ja szczerze powiedziawszy nawet nie wiem, ile przeczytałam. Muszę zacząć to w końcu spisywać. :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze świetny wynik :D. IŚ <3 Endgame ^^. Same dobre pozycje przeczytałaś w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję tak dobrego wyniku!! ^_^
    Saga Księżycowa! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję świetnego wyniku! ;) Oby grudzień był tak samo udany ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialny wynik! Zazdroszczę... :). Życzę dalszych sukcesów, w sumie już na nowy rok ;). Pozdrawiam gorąco :D.

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz