Stosik #14



    Hej, dziś przybywam z całym stosem książek, które w ostatnich tygodniach zasiliły moje półki. Nie mam pojęcia, kiedy ja to wszystko przeczytam :O








Od góry:
- Wiedźma z lustra Maggie Stiefvater (od wydawnictwa Uroboros)
- Gregor i Kod Pazura Suzanne Collins (od wydawnictwa IUVI)
- Spójrz na mnie Nicholas Sparks ( od wydawnictwa Albatros)
- Pomyślne wiatry Jennifer Donnelly ( od wydawnictwa Zielona Sowa)
- Wszystko to, co wyjątkowe Matthew Quick (od wydawnictwa HarperCollins)
- Załącznik Rainbow Rowell (od wydawnictwa HarperCollins)
- Biblioteka dusz Ransom Riggs (od wydawnictwa Media Rodzina)
- Gra o tron George R.R. Martin (od księgarni lovebooks.pl)
- Greccy Bogowie według Percy'ego Jacksona Rick Riordan
- Magnus Chase i bogowie Asgardu. Miecz lata Rick Riordan
- Zagubiony heros Rick Riordan
- Syn Neptuna Rick Riordan
- Znak Ateny Rick Riordan
- Dom Hadesa Rick Riordan
- Krew Olimpu Rick Riordan

 Te15 nowych powieści będą idealne na długie jesienne wieczory i odpoczynek od studiów :)     

Komentarze

  1. Jeju, ale cudowny stoskik :D. Gra o tron - bardzo, bardzo polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gra o tron to jedna z moich ulubionych książek ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Niewątpliwie będziesz miała co czytać ;)
    Pozostaje mi życzyć Ci przyjemnej lektury i masy wolnego czasu :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosik naprawdę pokaźny! Sama chętnie podebrałabym powieści Riordana :) Szykuje się zaczytany miesiąc :) Pozdrawiam!
    Verax

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz