220. Zabójczyni i Czerwona Pustynia Sarah J.Maas


Ilość stron: 133
Wydawnictwo: Uroboros
Rok wydania: 2014
Ocena: 7/10

     Cealena Sardothien otrzymała surową karę od Arobynna Hamela, pobita i upokorzona została odesłana na południe. Milczący Zabójcy, mający swoją siedzibę na Czerwonej Pustyni będą dla niej wyjątkowym wyzwaniem. Zabójczyni przez miesiąc ma z nimi trenować, a co więcej ma zdobyć list polecający od samego Mistrza. Problem w tym, że mężczyzna decyduje się na osobiste szkolenie tylko nielicznych, a dziewczyna ma coraz mniej czasu. Tym bardziej, że jeśli nie otrzyma tego dokumentu nie ma po co wracać do Twierdzy Zabójców. W międzyczasie zaczynają się dziać różne dziwne rzeczy i nasza bohaterka znajduje się w niebezpieczeństwie, gdyż jak się okazuje Milczący Zabójcy mają sporo wrogów.
    "Szklany tron" to jedna z moich ukochanych serii, a nowelki są idealnym dodatkiem. O ile w pierwszej nowelce Cealena była dość irytująca, tak tutaj jej charakter uległ zmianie. Dziewczyna musiała poddać się karze za swój szlachetny uczynek, a na Czerwonej Pustyni musi dowieść swojej wartości i umiejętnościom. Zdobywa tam interesujące znajomości i przeżywa ciekawe przygody. Tym razem autorka zafundowała nam o wiele bardziej porywającą historię, która wciągnęła mnie na tyle, że nie chciałam jej kończyć. Tajemnicze stowarzyszenie, tajemniczy wróg to coś idealnego dla Cealeny Sardothien. Świetnie poradziła sobie z problemami, z którymi przyszło jej się zmierzyć. Jak zwykle Sarah J.Mass urzeka plastycznym stylem pisania, wręcz czułam suche, pustynne powietrze i żar lejący się z nieba.
    Podsumowując, "Zabójczyni i Czerwona Pustynia" to świetna, krótka historia, która jest idealna, jeśli ktoś potrzebuje chwilowego odprężenia. Ponadto lepiej poznajemy przeszłość naszej ulubionej i charyzmatycznej Zabójczyni.

Komentarze

  1. Szklany tron to jedna z tych książek, które ciągle zostają u mnie w fazie czytelniczych planów. Nie mogę znaleźć czasu na ich przeczytanie, a przecież wszyscy w koło już znają i chwalą sobie. Może w święta uda mi się poczytać :)

    Pozdrawiam Justyna href="http://http//ksiazkomiloscimoja.blogspot.com">Książko, miłości mojaa>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nawet nie zaczęłam Szklanego tronu, a co dopiero mówić o nowelkach :P Ale mam w planach, w każdym razie Szklany tron grzecznie czeka na czytniku i mam nadzieję, że wreszcie się doczeka ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz