Stosik #20

W ostatnim czasie przybyło do mnie kilka interesujących powieści, co o nich myślicie? :)




Od góry:
- "Poszukiwaczka" Arwen Elys Dayton od wydawnictwa Uroboros
- "Twoim śladem" A. Meredith Walters od wydawnictwa YA!
- "Wróć za mną"  A. Meredith Walters od wydawnictwa YA!
- "Pierworodna" Tosca Lee od wydawnictwa IUVI
- "Blisko ciebie" Kasie West od wydawnictwa Feeria Young
- "Piosenki o dziewczynie" Chris Russell od księgarni internetowej Dadada.pl
- "Nic do stracenia. Początek" Kirsty Moseley od wydawnictwa HarperCollins
- "Nic do stracenia. Wreszcie wolni" Kirsty Moseley od wydawnictwa HarperCollins

Komentarze

  1. Nie czytałam żadnej, ale z chęcią bym przeczytała książki Kirsty Moseley oraz Kasie West :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się skusiła na Kasie West i drugą część "Wróć za mną" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia z Kirtsy Moseley bo ja mam traumę po tej dyllogi xd. Ale mam nadzieję, że tobie się spodobają ;)


    Pozdrawiam!
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz