Ilość stron: 560 Ocena: 9/10
Ilość stron: 194 Ocena: 9/10
Ilość stron: 352 Ocena: 6/10
Ilość stron: 325 Ocena: 9/10
Ilość stron: 512 Ocena: 7/10
Ilość stron: 431 Ocena: 8/10
Seriale:
Oglądałam na bieżąco te cztery seriale, ale niewiele odcinków, ze względu na przerwę emisji.
Nocny recepcjonista to mini serial z gwiazdorską obsadą i grą aktorską na najwyższym poziomie. Trzyma w napięciu i wciąga od pierwszego odcinka, warto go obejrzeć chociażby dla Toma Hiddlestona.
Dwa sezony głośnego serialu Stranger things obejrzałam zaskakująco szybko. Jestem pozytywnie zaskoczona młodymi bohaterami i osobliwą fabułą. Produkcję ogląda się przyjemnie, aczkolwiek nadal mam wątpliwości, czy to faktycznie jest najlepszy serial roku.
Filmy:
Jako wierna fanka Marvela postanowiłam nadrobić zaległości i wreszcie obejrzałam Deadpoola. Muszę przyznać, że chyba jeszcze na żadnym filmie z tego uniwersum się tak nie śmiałam i uwielbiam tego psychopatycznego bohatera <3
Przyszedł także czas na dwie części Strażników galaktyki i również jestem oczarowana tymi filmami. Zabawne, wzruszające i pełne zwrotów akcji sceny to ich znak rozpoznawczy. Ponadto postać Groota, Draxa i Rocketa zapadają w pamięć :)
Jurassic world to świetny powrót do świata, w którym to dinozaury dominują. Przyznam, że trochę się obawiałam licznych efektów specjalnych, które mogą przytłoczyć, ale wszystko było dobrze wyważone i bardzo się cieszę, że obejrzałam ten film.
W tym miesiącu nie zabrakło horrorów i zobaczyłam dwie części Naznaczonego. Pomysł na fabułę był całkiem ciekawy, ale filmy nie są straszne i spodziewałam się czegoś znacznie lepszego :/
Diabelska plansza ouija okazała się natomiast dobrym wyborem, lecz niestety druga część nie przypadła mi aż tak bardzo do gustu, jak pierwsza.
O dziwo grudzień był obfitym miesiącem, nie spodziewałam się, że uda mi się przeczytać tyle książek i obejrzeć sporo filmów i seriali :)
Świetny wynik. :) U mnie z serialami jest ostatnio kiepsko, muszę to nadrobić. :)
OdpowiedzUsuńGratulacje wyników! :) U mnie co prawda było dużo gorzej, ale w 2018 musi być lepiej :D "Stranger Things" mi zostało do nadrobienia kilka odcinków drugiego sezonu, ale to zostawiam już na ferie :P Pozdrawiam cieplutko :D
OdpowiedzUsuńJak ci się udało tyle oglądnąć i przeczytać! Czytałam także Więźnia Azkabanu - cudowny!
OdpowiedzUsuńDo Flasha muszę powrócić, bo zrobiłam sobie przerwę :D
Z horrorami jest dzieżko i trudno trafić na naprawdę straszny. Ja już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio oglądałam horror, który by mnie przeraził :/ Natomiast Deadpoola też wspominam bardzo pozytywnie :) Z obejrzanych przez Ciebie seriali nie znam żadnego :/ A co do książek, to czytałam trzy z wymienionych: "Przez ciebie zginę", "Chłopaka z innej bajki" i "Pisane szkarłatem". Dwie pierwsze były dobre, natomiast pierwsza część serii "Inni" w ogóle mi nie podeszła. Strasznie mnie wynudziła :/
OdpowiedzUsuńPozdrawiam!
houseofreaders.blogspot.com