Wrap-up, czyli podsumowanie grudnia








 Ilość stron: 560   Ocena: 9/10

 Ilość stron: 194   Ocena: 9/10

 Ilość stron: 352   Ocena: 6/10

 Ilość stron: 325   Ocena: 9/10


 Ilość stron: 512   Ocena: 7/10
 Ilość stron: 431   Ocena: 8/10


Seriale:

Znalezione obrazy dla zapytania lucifer tumblr  Oglądałam na bieżąco te cztery seriale, ale niewiele odcinków,                                            ze względu na przerwę emisji.
   


 Nocny recepcjonista to mini serial z gwiazdorską obsadą i grą aktorską na najwyższym poziomie. Trzyma w napięciu i wciąga od pierwszego odcinka, warto go obejrzeć chociażby dla Toma Hiddlestona.

Znalezione obrazy dla zapytania stranger things tumblr gif Dwa sezony głośnego serialu Stranger things obejrzałam zaskakująco szybko. Jestem pozytywnie zaskoczona młodymi bohaterami i osobliwą fabułą. Produkcję ogląda się przyjemnie, aczkolwiek nadal mam wątpliwości, czy to faktycznie jest najlepszy serial roku.

Filmy:
Znalezione obrazy dla zapytania deadpooltumblr gif Jako wierna fanka Marvela postanowiłam nadrobić zaległości i wreszcie obejrzałam Deadpoola. Muszę przyznać, że chyba jeszcze na żadnym filmie z tego uniwersum się tak nie śmiałam i uwielbiam tego psychopatycznego bohatera <3

Znalezione obrazy dla zapytania guardians of the galaxy tumblr gif Przyszedł także czas na dwie części Strażników galaktyki i również jestem oczarowana tymi filmami. Zabawne, wzruszające i pełne zwrotów akcji sceny to ich znak rozpoznawczy. Ponadto postać Groota, Draxa i Rocketa zapadają w pamięć :)

Znalezione obrazy dla zapytania jurassic world tumblr gif Jurassic world to świetny powrót do świata, w którym to dinozaury dominują. Przyznam, że trochę się obawiałam licznych efektów specjalnych, które mogą przytłoczyć, ale wszystko było dobrze wyważone i bardzo się cieszę, że obejrzałam ten film. 

Znalezione obrazy dla zapytania naznaczony  tumblr gif W tym miesiącu nie zabrakło horrorów i zobaczyłam dwie części Naznaczonego. Pomysł na fabułę był całkiem ciekawy, ale filmy nie są straszne i spodziewałam się czegoś znacznie lepszego :/
Podobny obraz Diabelska plansza ouija okazała się natomiast dobrym wyborem, lecz niestety druga część nie przypadła mi aż tak bardzo do gustu, jak pierwsza.

 O dziwo grudzień był obfitym miesiącem, nie spodziewałam się, że uda mi się przeczytać tyle książek i obejrzeć sporo filmów i seriali :)

Komentarze

  1. Świetny wynik. :) U mnie z serialami jest ostatnio kiepsko, muszę to nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wyników! :) U mnie co prawda było dużo gorzej, ale w 2018 musi być lepiej :D "Stranger Things" mi zostało do nadrobienia kilka odcinków drugiego sezonu, ale to zostawiam już na ferie :P Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ci się udało tyle oglądnąć i przeczytać! Czytałam także Więźnia Azkabanu - cudowny!
    Do Flasha muszę powrócić, bo zrobiłam sobie przerwę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Z horrorami jest dzieżko i trudno trafić na naprawdę straszny. Ja już nawet nie pamiętam kiedy ostatnio oglądałam horror, który by mnie przeraził :/ Natomiast Deadpoola też wspominam bardzo pozytywnie :) Z obejrzanych przez Ciebie seriali nie znam żadnego :/ A co do książek, to czytałam trzy z wymienionych: "Przez ciebie zginę", "Chłopaka z innej bajki" i "Pisane szkarłatem". Dwie pierwsze były dobre, natomiast pierwsza część serii "Inni" w ogóle mi nie podeszła. Strasznie mnie wynudziła :/
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz