Książki i serie, które chciałabym przeczytać w 2018


Seria/ Trylogia:

Znalezione obrazy dla zapytania grim pieczęć ognia Znalezione obrazy dla zapytania grim pieczęć ognia Znalezione obrazy dla zapytania grim pieczęć ognia
Znalezione obrazy dla zapytania illuminae Znalezione obrazy dla zapytania gemina Znalezione obrazy dla zapytania gemina
Znalezione obrazy dla zapytania mara dyer tajemnica Znalezione obrazy dla zapytania mara dyer przemiana Znalezione obrazy dla zapytania mara dyer zemsta
Znalezione obrazy dla zapytania czerwona piramida
Znalezione obrazy dla zapytania szóstka wron Znalezione obrazy dla zapytania szóstka wron
Znalezione obrazy dla zapytania ognisty pocałunek Znalezione obrazy dla zapytania arktyczny dotyk Znalezione obrazy dla zapytania arktyczny dotyk
Znalezione obrazy dla zapytania klejnot amy ewing Znalezione obrazy dla zapytania klejnot amy ewing Znalezione obrazy dla zapytania klejnot amy ewing

Pojedyncza powieść:
Znalezione obrazy dla zapytania neil gaiman koralina Znalezione obrazy dla zapytania black ice becca fitzpatrick Znalezione obrazy dla zapytania wypowiedz jej imię Znalezione obrazy dla zapytania ocean na końcu drogi Znalezione obrazy dla zapytania prawie jak gwiazda rocka Znalezione obrazy dla zapytania wybacz mi leonardzie Znalezione obrazy dla zapytania niezbędnik obserwatorów gwiazd Znalezione obrazy dla zapytania bazar złych snów stephen king Znalezione obrazy dla zapytania stephen king cujo Znalezione obrazy dla zapytania stephen king misery


Koniecznie dajcie znać, które z tych powieści czytaliście. Chętnie poznam Wasze opinie na ich temat :)

Komentarze

  1. Czytałam pierwszą część Mary Dyer i była taka sobie. Jednak chcę przeczytać dalsze części. Serię "Dark Elements" też mam w planach na 2018 rok i mam nadzieję, że uda mi się przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak miałam, że pierwszy tom średnio mi się podobał, a każdy kolejny był coraz lepszy ;)

      Usuń
  2. Nie czytałam żadnej z wymienionych książek lub serii, jednak wiele z nich mam w planach. "Szostka wron" ma przecudowną okładkę i muszę się pokusić o jej zakup :D
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie sięgnęłam po powyższe pozycje, ale kilka z nich mam w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam serię Dark Elements i polecam, bardzo mi się podobała. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba wpadnę poczytać o "Dark Elements", bo też planuję przeczytać tę serię - a chociażby pierwszy tom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacznę od samego początku... na serię "Grim" dzisiaj patrzyłam i prawie zamówiłam pierwszy tom. Bardzo mnie zaciekawił. O "Illuminae" wiele słyszałam - głównie dzięki wspaniałej promocji książek wydawnictwa md. Serię o Dyer czytałam i POLECAM. Wciągnęłam się na maksa w tę trylogię <3
    "Szóstka wron" właśnie do mnie idzie w twardej oprawie. Szykowałam się długo długo na tę powieść i mam wysokie oczekiwania :)
    Teraz King - wszystkie trzy książki mam w swojej kolekcji, ale czytałam tylko "Misery", które z całego serca Ci polecam. Nie szykuj się na coś przerażającego, bowiem jest to thriller psychologiczny, ale naprawdę świetnie zrobiony. Zadziwił mnie przede wszystkim fakt, że akcja dzieje się w jednym miejscu (no prawie w jednym...), a i tak powieść jest niezwykle wciągająca i nie nudzi!
    Buziaki, touks! ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz