Wrap-up, czyli podsumowanie lutego


Luty to wyjątkowo krótki miesiąc, ale i tak jestem zadowolona z ilości przeczytanych książek. Zapraszam :)

 Ilość stron: 282   Ocena: 7/10

 Ilość stron: 490   Ocena: 8/10

 Ilość stron: 344   Ocena: 8/10

 Ilość stron: 380   Ocena: 7/10

Seriale:

Znalezione obrazy dla zapytania hannibal s3 Sezon trzeci i zarazem ostatni Hannibala różnił się od pozostałych i niestety nie zachwycił mnie równie mocno jak dwa pozostałe. Odcinki były nudniejsze i mam wrażenie, że brakowało im polotu. Ogólnie sam serial nie zakończył się w satysfakcjonujący dla mnie sposób, ale nie zmienia to faktu, że Hannibal to produkcja zdecydowanie warta obejrzenia.

Znalezione obrazy dla zapytania zbuntowani Dla relaksu oglądałam także dalsze odcinki RBD, zabrnęłam już w okolice setnego odcinka, ale nadal przede mną daleka droga :)

Filmy:
Znalezione obrazy dla zapytania ring 2  Znalezione obrazy dla zapytania the rings

Druga część The Ring i Rings to filmy, które w żaden sposób mnie nie zachwyciły. Pierwsza historia o Samarze była czymś nowym i niepokojącym, natomiast te dwa filmy to odgrzewane kotlety, na których się wynudziłam i ani raz nie przestraszyłam :/

Dajcie znać w komentarzach, co czytaliście i oglądaliście w lutym :)

Komentarze

  1. Rebelde?? Pamiętam, jak moja koleżanka nałogowo to oglądała... Świetny wynik :) a "Rings" trochę boję się obejrzeć :D ta dziewczynka mnie przeraża!

    OdpowiedzUsuń
  2. Slammed także czytałam w tym miesiącu :D
    Serialu RBD nie kojarzę, ale skoro ma tyle odcinków, to chyba trudno mi będzie to obejrzeć!
    Zaczytanego marca! POCZYTAJ ZE MNĄ!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam Slammed, jest świetna :) ale u mnie numer 1. w lutym to była "Dziewczyny chcą się zabawić" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyniku :) Mnie udało się przeczytać 7 książek, ale niestety poległam z serialami, bo nie obejrzałam żadnego. Filmu chyba też nie, nie licząc oglądania Harrego w TV :) Powodzenia w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Slammed i Bez słów <3 - cudowne książki na luty ;D
    W sumie z filmów to oglądałam jedynie bajkę "Sekretne życie zwierzaków domowych", a no i "Lucy" - oba już kolejny raz z czego Lucy jest dla mnie dziwnym filmem xDD
    A przeczytałam 8 książek, z których tylko 1 była zła , więc jest dobrze :D
    Zaczytanego marca <#


    Buziaki
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz