Wieża Świtu Sarah J. Maas #zapowiedź



 Kontynuacja bestsellerowej serii Szklany tron, która zdobyła miliony czytelników na całym świecie, a autorka, Sarah J. Maas, stała się ulubienicą czytelników i recenzentów. 
Oszałamiający sukces powieści Sarah J. Maas to nieposkromiona wyobraźnia autorki, galopująca akcja, wyraziści bohaterowie oraz artystycznie wykreowany świat. Z rozmachem napisana historia rozgrywa się podczas zdarzeń opisanych tomie Imperium Burz, który w Polsce stał się bestsellerem jeszcze przed premierą. Opowiada o dziejach Chaola Westfall, który odbywa podróż do dalekiego królestwa.


Osobiście nie mogę się doczekać tej powieści, gdyż Chaol jest moją ulubioną męską postacią w tej serii, a w "Imperium burz" bardzo mi go brakowało. Dlatego ogromnie się cieszę, że Westfall dostał swoją własną książkę :)

Koniecznie dajcie znać, czy i Wy czekacie na "Wieżę świtu" i czy będzie równie dobra, jak reszta serii? 

                                       Premiera 18 kwietnia 2018

Komentarze

  1. Czekam na tę książkę z niecierpliwością!!! Po każdą powieść Maas sięgam w ciemno, bo wiem, że i tak będę zachwycona. Nie mogę się doczekać "Wieży świtu" ♡♡
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy przeczytam. Wydaje mi się, że twórczość pani Maas trochę mi się 'przejadła'. Chyba muszę odsapnąć. Aczkolwiek nie mówię 'nie', bo może kiedyś nabiorę na nią ochotę :)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie czytam takiego rodzaju książek, no ale ta mnie zaciekawiła, bo napisała ją Maas, a dwór cierni i róż wręcz kocham... więc ta pewnie też przypadłaby mi do gustu.
    Dodaję bloga do obserwowanych.

    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/03/elizabeth-i-jej-ogrod-elizabeth-von.html

    OdpowiedzUsuń
  4. W styczniu przeczytałam pierwszy tom "Szklanego tronu", a niedługo mam zamiar zabrać się za kolejne :D Sporo wad, ale widzę ogromny potencjał :D
    Pozdrawiam ciepło :)
    Kasia z niekulturalnie.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz