Wrap-up, czyli podsumowanie marca







Ilość stron: 464   Ocena: 7/10

  Ilość stron: 845   Ocena: 10/10

  Ilość stron: 298   Ocena: 7/10
 
  Ilość stron: 330   Ocena: 7/10

  Ilość stron: 340   Ocena: 6/10


Filmy:
Z racji tego, że premiera "Avengers Infinity War" zbliża się wielkimi krokami, to postanowiłam odświeżyć sobie uniwersum Marvela. Co prawda nie oglądałam skrupulatnie wszystkich filmów, jedynie te wybrane. Musiałam również nadrobić zaległości i po raz pierwszy obejrzałam Spidermana, Ant-mana i Black Panther, które w żaden sposób nie odstawały od reszty tych niesamowitych filmów.

Znalezione obrazy dla zapytania thor ragnarok gif Znalezione obrazy dla zapytania czas ultrona gif
Znalezione obrazy dla zapytania civil war gif Znalezione obrazy dla zapytania strażnicy galaktyki  gif Znalezione obrazy dla zapytania homecoming gif Znalezione obrazy dla zapytania antman gif Znalezione obrazy dla zapytania black panther gif

Seriale:
Znalezione obrazy dla zapytania teoria wielkiego podrywu  gif Piąty sezon Teorii Wielkiego Podrywu jak na razie był najlepszy spośród obejrzanych przeze mnie jak dotąd. Postacie nerdów i zabawne sytuacje sprawiają, że ten serial to świetny sposób na relaks. 
Znalezione obrazy dla zapytania life sentence  gif Life sentence to nowa produkcja The CW opowiadająca historię dziewczyny, która nieoczekiwanie pokonała raka i po raz pierwszy może żyć pełnią życia. Jednak bardzo szybko dopadają ją problemy życia codziennego i przekonuje się, że życie zdrowej osoby wcale nie jest proste. Te kilka pierwszych odcinków przyjemnie się oglądało, Lucy Hale jest bardzo dobrą aktorką, dlatego jestem ciekawa tego, co będzie dalej.
Znalezione obrazy dla zapytania legion serial gif O Legionie nie wiedziałam kompletnie nic, zaczęłam oglądać tylko dlatego, że urzekł mnie plakat promocyjny. Przyznam, że jest dziwny, nie zawsze wiem, o co właściwie chodzi. Za mną pierwszy sezon i póki co jestem zaintrygowana, więc dam szansę również drugiemu, który aktualnie wychodzi.
Znalezione obrazy dla zapytania siren serial Siren to nowość, która przyciągnęła mnie niesamowitym plakatem. Dwa pierwsze odcinki mnie zachwyciły zarówno postacią tytułowej syreny, jak i zarysem fabuły. Nie jest to romantyczna opowieść, a raczej walka dwóch gatunków na śmierć i życie. Mam nadzieję, że serial utrzyma poziom i zdobędzie rzeszę fanów.

Znalezione obrazy dla zapytania lucifer gif Znalezione obrazy dla zapytania supernatural 13 gif Znalezione obrazy dla zapytania flash serial  gif 
Znalezione obrazy dla zapytania riverdale 2   gif Znalezione obrazy dla zapytania magnus bane  gif 
Kontynuowałam także Lucyfera, Supernatural, Flasha, Arrow i Riverdale. Na antenę wróciło Shadowhunters z 3 sezonem i póki co zapowiada się interesująco.

A Wy co oglądaliście i czytaliście w minionym miesiącu? 

Komentarze

  1. Seria "Dark Elements" to moje must-read. Mam wielką ochotę na tę serię.

    Pozdrawiam,
    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam kiedyś zwiastun Life sentence i mi się podobał, więc z chęcią skuszę się na serial, zobaczę co z tego wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyników :) Riverdale mam do nadrobienia i chcę też zacząć Life Sentence.
    Udanego i zaczytanego kwietnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne podsumowanie :D Ja osobiście czytam podobne ksiązki, a w szczególności właśnie Dwór Skrzydeł i Zguby :D
    http://recenzentka-doskonala.blogspot.com/2018/04/to-co-widze-bez-ciebie-peter-bognanni.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz