Wrap-up, czyli podsumowanie kwietnia





 
   Wydawało mi się, że kwiecień będzie obfitym miesiącem, jeśli chodzi o czytanie, ale niestety wyszło jak zwykle. Przynajmniej nie zaniedbałam seriali :)

  Ilość stron:450   Ocena: 7/10

  Ilość stron: 500   Ocena: 7/10

  Ilość stron: 410   Ocena: 8/10

Seriale:



Oglądałam na bieżąco następujące seriale: Lucifer, Supernatural, Riverdale, Flash, Arrow, Shadowhunters, Life sentence i Siren. Na antenę wróciło również The Originals ze swoim finałowym sezonem i póki co zapowiada się bardzo dobrze.

Filmy:
Znalezione obrazy dla zapytania infinity war tumblr Największym widowiskiem tego miesiąca była bez wątpienia najnowsza część Avengersów. Infinity war pobija kolejne rekordy oglądalności i jednocześnie bez skrupułów łapie serca fanom z całego świata. Bracia Russo po raz kolejny pokazali na co ich stać i stworzyli film pełen akcji i niesamowitych bohaterów. Zakończenie było szokujące i do tej pory nie mogę pogodzić się z losem moich ulubionych postaci, ale po cichu liczę na to, że w kolejnej części dużo rzeczy ulegnie zmianie :)

Dajcie znać, jakie książki, filmy i seriale gościły u Was w minionym miesiącu ;)

Komentarze

  1. Gratuluję wyników! U mnie w zeszłym miesiącu królowała książka pt. "W zimowej kniei". Wypożyczyłam ją z biblioteki i strasznie mi się spodobała, polecam. :) A z seriali oglądam Grace and Frankie. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ile seriali, u mnie niestety odwrotnie, więcej książek, mniej seriali, ale chciałabym to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  3. Avengersi zdecydowanie złamali serca wszystkim widzom. Jeszcze przed rozpoczęciem seansu czułam, że nie jestem gotowa na ten film. Mimo obejrzenia go, chyba dalej nie jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wyników :) Szczególnie seriali :) Ja nadrobiłam Riverdale (chociaż to już w maju) i w końcu jestem na bieżąco :)
    Udanego i zaczytanego maja :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz