Wrap-up, czyli podsumowanie maja i czerwca




   Dwa ostatnie miesiące minęły bardzo szybko za sprawą przygotowań do sesji, jak i samej sesji. Może nie czytałam w tym czasie dużo, ale i tak jestem całkiem zadowolona ze swojego wyniku. Zapraszam ;)


 

Ilość stron: 845  Ocena: 8/10

  Ilość stron: 495  Ocena: 7/10
  Ilość stron: 578   Ocena: 7/10
Ilość stron: 509    Ocena: 7/10
Ilość stron: 350   Ocena: 7/10
Ilość stron: 355   Ocena: 3/10


Filmy:

Znalezione obrazy dla zapytania deadpool 2 tumblr gif   Deadpool zaraz obok Lokiego to najlepszy antybohater Marvela, który swoim zabójczym poczuciem humoru zabiera widza na niezwykłą przygodę pełną niebezpiecznych akcji i adrenaliny. Tak było i tym razem, kontynuacja o ile to możliwe wycisnęła ze mnie jeszcze więcej łez ze śmiechu i zafundowała wspaniałą rozrywkę. Fabuła może i nie była dopracowana i przemyślana, ale za to postacie robiły robotę. Deadpool 2 to kolejna superprodukcja studia, która zrobiła na mnie wrażenie i którą serdecznie polecam <3

Znalezione obrazy dla zapytania quiet place tumblr gif  Ciche miejsce to horror, który już od jakiegoś czasu mocno mnie intrygował. Pozytywne opinie i liczne zachwyty sprawiły, że miałam wobec niego duże oczekiwania. I w pewnym sensie się nie zawiodłam, bowiem aktorzy zagrali fenomenalnie, bez słów potrafili przekazać widzowi, co w danym momencie czują, co chcieliby powiedzieć, gdyby to było możliwe. Przywiązałam się także do rodziny, wokół której skupiała się akcja i kibicowałam im do samego końca. Żałuję tylko, że film zakończył się w ekscytującym momencie i nie dane nam było zobaczyć, co wydarzy się dalej z bohaterami, a bardzo bym tego chciała. Nie jest to najstraszniejszy horror jaki widziałam, powiedziałabym, że strasznych momentów tutaj nie było, ale plusem jest to, że przez większą część seansu odczuwałam napięcie, które nie chciało zniknąć. Sądzę, że Ciche miejsce to interesująca produkcja, którą warto zobaczyć, koniecznie W CISZY. 

Seriale:

 

   Jeśli chodzi o seriale to zakończyłam bieżące sezony Flasha, Arrow i Lucyfera. Końca dobiegł również pierwszy i ostatni sezon Life sentence i bardzo żałuję, że ten serial nie dostał zamówienia na drugi sezon, bo jest świetny. Zrobiłam sobie maraton TBBT i tym sposobem zobaczyłam trzy kolejne sezony i o dziwo ta produkcja totalnie mnie kupiła.

Dajcie znać jak u Was wygląda bilans i co planujecie przeczytać w pierwszym miesiącu wakacji :)

Komentarze

  1. Ja mam w planach Life sentence. Szkoda że nie będzie drugiego sezonu, bo jak się wciągnę i mi się spodoba, to będzie mi szkoda bardzo. :) Lubię Teorię wielkiego podrywu, co prawda najlepsze są właśnie te pierwsze sezony, jednak wciąż lubię i oglądam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mega się wciągnęłam, pokochałam bohaterów i lekkość, jaką serial oferował widzom, dlatego tak bardzo mi szkoda :/

      Usuń
  2. Super osiągnięcia :D
    Ja w sumie mam mnóstwo planów na wakacje, na razie rozpoczęłam oglądanie "Alienisty" i myślę, że na tym się skupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z książek widzę same rewelacyjne tytuły! "Wieża świtu" jeszcze przede mną, ale znając moją obsesję na punkcie twórczości Maas, i do tej pozycji zapałam miłością. "Szóstka Wron" i "Królestwo Kanciarzy" to jak dla mnie genialne książki! A co ty o nich sądzisz?
    Oglądałam pierwszą część Deadpoola i bardzo mi się podobała, zwłaszcza humor. Dlatego koniecznie muszę zobaczyć drugą część.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Wieża świtu" zdecydowanie nie odstaje od reszty serii, Maas jak zwykle zabrała czytelnika w niesamowitą podróż. Co do "Szóstki wron" i kontynuacji: po licznych zachwytach blogosfery miałam wobec nich spore wymagania, skończyło się na tym, że dylogia była po prostu dobra. Nie udało mi się zżyć z bohaterami i coś czuję, że ta historia nie zostanie ze mną na długo. Deadpoola 2 serdecznie polecam, humoru było chyba jeszcze więcej, niż w pierwszej części, nie zawiedziesz się :)

      Usuń
  4. Ja też wreszcie skończyłam Lucyfera. Co tam się wydarzyło! Dobrze, że kolejny sezon będzie!
    Szóstkę wron mam w planach, ale nie wiem kiedy mi się uda ją przeczytać..
    POCZYTAJ ZE MNĄ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się cieszę, chociaż przez kilka tygodni byłam wściekła, że stacja FOX zostawiła nas z takim zakończeniem i nie zdecydowała się na kolejny sezon. Dobrze, że Netflix przygarnął Lucyfera <3

      Usuń
  5. Gratuluję wyniku 🙂 Muszę w końcu sięgnąć po „Szóstkę wron” i „Królestwo kanciarzy”, a także po jakąś książkę pani Maas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twórczość Sarah J. Maas to wręcz obowiązek każdego, kto uwielbia czytać :)

      Usuń
  6. Gratuluję wyniku :) Ja za Lucyfera planuję się wziąć, ale ciągle odkładam go na później :D "Life sentence" zostało przerwane? :O No nie, a ja czekałam na trochę więcej przed zaczęciem :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Looooooki jest genialny! :D ♥
    Deadpool 2 do nadrobienia. xd
    Flash chyba obejrzany do końca, ale Arrow niekoniecznie. Zostało mi kilka odcinków do nadrobienia. ;)
    Lucyfer mnie strasznie kusi. :D
    Life sentence już anulowany? Hmmm.
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz