Wrap-up, czyli podsumowanie września






   Jesień już ruszyła pełną parą, a studenci wracają na uczelnię :/ Dlatego przygotowałam małe podsumowanie tego, co udało mi się przeczytać i obejrzeć :)


  Ilość stron: 136   Ocena: 8/10

  Ilość stron: 460   Ocena: 8/10

Znalezione obrazy dla zapytania wilk katarzyna berenika miszczuk   Ilość stron: 304   Ocena: 5/10

Znalezione obrazy dla zapytania wilk katarzyna berenika miszczuk  Ilość stron:415   Ocena: 5/10


  Ilość stron: 360   Ocena: 8/10

Seriale:

Znalezione obrazy dla zapytania 13 powodów sezon 2 Po tym jak rozczarowałam się "13 reasons why" długo nie chciałam zabrać się za drugi sezon. Jako że należę do osób, które nie znoszą mieć niedokończonych seriali, to podjęłam długą i żmudną próbę obejrzenia do końca. Nadal nie jestem fanką tej historii, serial spokojnie mógł skoczyć się po pierwszym sezonie. Były momenty, kiedy któryś odcinek przykuł moją uwagę, ale uważam, że to nadal jedna z najsłabszych produkcji Netflixa.

Znalezione obrazy dla zapytania 2 broke girls Z niewyjaśnionych powodów ciągle unikałam tego serialu, być może wydawał mi się infantylny i niewarty uwagi. Jednak pewnego dnia zupełnie przypadkowo włączyłam pilotażowy odcinek i przepadłam! Uwielbiam sitcomy, a ten zapewnia mnóstwo zabawy, humoru i daje dużo pozytywnych emocji. Świetnie się ogląda zmagania dwóch biednych dziewczyn z ponurą rzeczywistością, które jednak mają marzenia i idą przez życie z uśmiechem na ustach. Tym sposobem obejrzałam dwa sezony i jestem pewna, że jak tak dalej pójdzie, to szybko skończę wszystkie sześć. Serdecznie polecam fanom Friendsów czy TBBT :)

 






Komentarze

  1. Nie czytałam żadnej z tych książek, ale ''Wilka'' i ''Wilczycę'' mam w planach i ciekawa jestem jak ja je odbiorę. Serial ''2 broke girls'' kusi mnie od jakiegoś czasu, więc pewnie się za niego zabiorę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Tajemniczy czarny kot" to coś dla mnie 💞 "Wilka" mam za sobą, a "Wilczycę" właśnie czytam. "2 broke girls" oglądałam kiedys. Fajny, niezobowiązujący serial - i ten polski akcent 😂

    Pozdrawiam,
    Ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę w końcu przeczytać "Wilka" i "Wilczycę" ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj pierwsze zajęcia i mam już dość. xd
    "13 Reasons Why" mnie strasznie wymęczyło, ale również chciałabym go dokończyć. ;)
    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz