Wrap up, czyli podsumowanie października i listopada





Ilość stron: 373   Ocena: 6/10

  Ilość stron: 315   Ocena: 8/10

Ilość stron: 1166   Ocena: 9/10

Ilość stron: 446   Ocena: 8/10

  Ilość stron: 169   Ocena: 8/10

Ilość stron: 400   Ocena: 3/10

Ilość stron: 500   Ocena: 2/10
 


  Ilość stron: 300   Ocena: 8/10

  Ilość stron: 318   Ocena: 8/10



Filmy:
Znalezione obrazy dla zapytania kler Jak chyba większość społeczeństwa chwilę po premierze odwiedziłam kino w celu zobaczenia tej produkcji. Film ma swoich przeciwników, jak i zwolenników, ja należę zdecydowanie do tej drugiej grupy.

Seriale:

Znalezione obrazy dla zapytania 2 broke girls s4 Za mną kolejne dwa sezony "2 broke girls". Podoba mi się humor tego serialu, a odcinki oglądam niemal codziennie.

Znalezione obrazy dla zapytania scream queens  "Scream queens" to świetna parodia klasycznych horrorów. Serial skupia się na serii morderstw na amerykańskim kampusie i wrednych dziewczynach, które go tworzą. Pełno tu groteski i absurdów, które jednak nie odstraszają widza, ale wręcz go przyciągają. Emma Roberts kradnie show jako rozpuszczona księżniczka, ale znajdziemy też kilka postaci, które swoją kreacją i sposobem bycia zdecydowanie zapadną w pamięć.

Komentarze

  1. Bardzo mam ochotę na "Paranoję". :D
    Ja ostatnio nie mam czasu na czytanie, ale na seriale zawsze znajdzie się czas. ♥

    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz