Podsumowanie roku 2018










  Okładka książki Słuchaj swojego serca Okładka książki Stróże Okładka książki Wilk Okładka książki Wilczyca Znalezione obrazy dla zapytania dziewczyna która wybrała swój los Znalezione obrazy dla zapytania gdybym wiedziała rebecca donovan blogspot 

Wynik 37 książek nie jest moim życiowym rekordem, mogłam przeczytać o wiele więcej, ale w tym roku skupiałam się w dużej mierze na serialach, które jak sami wiecie pochłaniają dużo czasu. Nie mniej jednak udało mi się przeczytać sporo zróżnicowanych pozycji, a i takich które wywarły na mnie duże wrażenie :)
Szczęśliwego Nowego Roku! 

Komentarze

  1. Super osiągnięcia, gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, 37 książek to bardzo dobry wynik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku! Życzę udanego i zaczytanego nowego roku. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z powyższych przeczytałam cztery książki. ;D U mnie też zdecydowanie liczba książek była mniejsza niż rok temu. ;) Więcej czasu ostatnio poświęciłam na filmy i seriale. ♥


    Jools and her books

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam, każdy wynik jest dobry. Zwłaszcza przy innym hobby :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz