Dom ziemi i krwi cz. 1 Sarah J Maas #zapowiedź


Dom Ziemi i Krwi. Księżycowe Miasto. Tom 1.1 - Maas Sarah J ...


Bryce Quinlan jest dziewczyną, która w połowie jest człowiekiem, a w połowie Fae. W świecie pełnym magii, niebezpieczeństw i ognistych romansów poszukuje zemsty!Bryce Quinlan kocha swoje życie. W dzień pracuje dla handlarza antyków, sprzedając nie do końca legalne magiczne artefakty, a nocą imprezuje razem z przyjaciółmi, delektując się każdą przyjemnością jaką Lunathion – znane również jako Crescent City – ma do zaoferowania. Ale gdy bezwzględne morderstwo wstrząsa miastem, wszystko zaczyna się rozpadać – również świat Bryce.

Jako fanka twórczości Sarah J. Maas nie mogłabym odmówić sobie jej nowej powieści! Nie mogę się doczekać poznania nowej historii i nowych bohaterów. Liczę na to, że będę równie zachwycona, jak w przypadku Dworów i Szklanego tronu.
A Wy macie w planach przeczytać tę książkę? :) 

Komentarze

  1. Kawał wspaniałej historii, jestem już po lekturze i bardzo Ci ją polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czytała z całą pewnością! :D Nie powiem, że Maas pisze idealnie, ale jej ksiązki mają w sobie coś takiego, że zawsze czytam je z przyjemnością! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam już recenzje i dowiedziałam się, że autorka znowu nie trzyma się logiki. A szkoda, bo sama powieść zapowiada się ciekawie i byłam skłonna do dania Maas kolejnej szansy (po "Szklanym Tronie" i "Dworze Cierni i Róż", które kompletnie mnie załamały).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz