Berło ziemi A.C. Gauhen #zapowiedź

                                                            Berło ziemi. Cykl Żywioły. Tom 1  














    

Shalia jest dumną córką pustyni, ale po latach niszczycielskiej wojny z sąsiednim królestwem jej lud desperacko pragnie końca konfliktu, który pochłonął życie tak wielu osób. Pragnąc wymienić wolność na bezpieczeństwo swojej rodziny, Shalia zostaje królową Krain Kości - kraju, w którym magia jest zakazana, a Żywioły – ludzie kontrolujący ziemię,      powietrze, ogień i wodę – są traktowani jak zdrajcy, torturowani… a nawet gorzej.
    Wkrótce jednak dowiaduje się, że jedynym pragnieniem jej męża, Calixa, jest zniszczenie  Żywiołów.

   Jeszcze przed swoją koronacją Shalia odkrywa, że ma moc nad ziemią. Uwięziona między       irracjonalną nienawiścią męża do Żywiołów a niebezpiecznym buntem prowadzonym przez własnego brata, Shalia musi wykorzystać swoją moc i dokonać niemożliwego wyboru: ocalić        swoją rodzinę, ocalić Żywioły lub ocalić siebie.


Co sądzicie o jesiennej nowości od wydawnictwa Uroboros? Ja jestem zaintrygowana i mam nadzieję, że książka będzie równie wyśmienita jak jej opis :)

Komentarze

  1. Słyszałem o tej książce na amerykańskim booktubie, zapowiada się interesująco

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam już o tej książce i mam w planach ją przeczytać. Ciekawie się zapowiada.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja już jestem w trakcie czytania i zapowiada się interesująco :)

      Usuń
  3. Zapowiada się interesująco, chociaż trochę kojarzy mi się z "Buntowniczką z pustyni"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego, że pojawia się tutaj wątek pustyni, jednak sądzę, że to będzie zupełnie odrębna i świeża historia :)

      Usuń
  4. Czekam z niecierpliwością na tę książkę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz