355. Ja, anielica Katarzyna Berenika Miszczuk

 



Ilość stron: 400
Wydawnictwo: WAB
Rok wydania: 2020
Ocena: 8/10

    Życie Wiktorii toczy się z pozoru normalnie: studiuje i spotyka się z Piotrkiem, w którym już od dawna się podkochiwała. Pewnego dnia spotyka przystojnego nieznajomego, który daje jej jabłko. Po jego zjedzeniu Wiki odzyskuje pamięć: już kiedyś umarła, została diablicą, prawie zniszczyła świat, a ten przystojny nieznajomy to intrygant Beleth. Diabeł osiągnął swój cel, poróżnił ją z chłopakiem i wciągnął do swoich gierek. Wiktoria tymczasowo wraca do Piekła i spotyka tam Azazela i Kleopatrę. Ponieważ Wiktoria obdarzona jest Iskrą Bożą i posiada wielką moc, to diabły namawiają ją do stworzenia im skrzydeł. Zbuntowane anioły postanawiają powrócić do Arkadii i zabierają ze sobą Wiki i... Piotrka. 
    W drugim tomie przygody bohaterów zdecydowanie nabierają tempa. Czytelnicy znają charaktery i osobowości postaci, więc autorka mogła sobie pozwolić na szybkie i konkretne zarysowanie fabuły. Skrzydła, anioły, putta i kolejny spisek. Nawet śmiertelne życie Wiktorii nie jest ani trochę nudne i dziewczyna znów będzie musiała stanąć przed trudnymi wyborami. W tym tomie można zauważyć, że główna bohaterka jest bardziej dojrzała emocjonalnie. Oczywiście diabeł Beleth nieustannie ją kusi i nią manipuluje, ale można dostrzec w jej zachowaniu pewne zmiany. Pojawia się kilka ciekawych postaci, które oczywiście robią zamieszanie na niebiańską skalę i napędzają akcję. Oczywiście otrzymujemy dozę humoru, co jest znakiem rozpoznawczym autorki. 
        Książkę czytało mi się niesamowicie lekko i przyjemnie. Bardzo podoba mi się fabuła i pomysły pani Katarzyny. "Ja, anielica" to świetna kontynuacja, wciąga od początku i trzyma w napięciu do końca. Serdecznie polecam Wam tę serię, gdyż gwarantuje ona prawdziwą przygodę. 

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu WAB

Komentarze

  1. Dużo słyszałam o tej serii i ciągle mam ją gdzieś z tyłu głowy, ale nie wiem czy uda mi się po nią sięgnąć, ze względu na wiele innych książek, które są dla mnie ważniejsze od tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jak na razie najlepszą książka z całej serii była pierwsza część, ale drugi tom również był dobry.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała seria wciąż przede mną ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham tę serię i bardzo się cieszę, że ci się spodobała! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz