361. Ja, ocalona Katarzyna Berenika Miszczuk

 


Ilość stron: 427
Wydawnictwo: W.A.B
Rok wydania: 2020
Ocena: 8/10

    Minęło dziesięć lat odkąd Wiktoria Biankowska powróciła z Tartaru. Przez ten okres czasu mnóstwo się zmieniło: przeniosła się do Nieba, szkoli przyszłe anielice, niezbyt dogaduje się z Kleopatrą oraz zerwała z Belethem. Ich związek nie przetrwał próby czasu i różnicy zdań, a przystojny diabeł wyruszył na poszukiwania zaginionego dżina. Wiki  spędza dużo czasu w towarzystwie anioła Uzjela i okazuje się, że całkiem dobrze się ze sobą dogadują. Tymczasem w Piekle  Lucyfer odczuwa nudę, apatię i postanawia przyspieszyć oraz zorganizować Apokalipsę. W tym calu rekrutuje jeźdźców, by odnaleźli potrzebne pieczęcie. Zatem kolejny raz drużyna Wiktorii, Azazela i Beletha mierzy się w końcem świata i próbują powstrzymać szalony plan Szatana. Czy uda im się zapobiec nieuniknionemu? Czy Wiktoria da szansę powrotu Belethowi czy może wybierze mieszkańca Arkadii?
    Między trzecim a czwartym tomem serii jest dziesięcioletni odstęp czasowy. Ja jednak tego nie odczułam, może się wręcz wydawać, że autorka po skończeniu jednej części od razu zasiadła do pisania kolejnej. Ten sam charakterystyczny humor, przekomarzania bohaterów, ta sama dawka dreszczyku emocji. "Ja, ocalona" jest tak samo porywająca, jak poprzednie książki, czyta się ją bardzo szybko, a autorka przemyciła nawet niektóre wydarzenia z 2020 roku. Mam wrażenie, że powieść jest jeszcze bardziej dopracowana, Wiktoria jest starsza, a pani Miszczuk bardziej doświadczona jako pisarka. 
    Zdecydowanie warto sięgnąć po ten tom, chyba nigdy nie znudzi mi się czytanie o przygodach Wiki, Beletha, Aza i Kleo. To fantastyczna drużyna, która zapewnia czytelnikowi mnóstwo wrażeń i emocji. Serdecznie polecam tę serię!

Za możliwość przeczytania serdecznie dziękuję wydawnictwu W.A.B
    

Komentarze

  1. Obawiałam się tego tomu, ale były to zbędne obawy :D Książka wyszła naprawdę dobrze! Widać ogromny rozwój autorki!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz