Stosik #5


  Hej, dziś chciałabym Wam zaprezentować książki, które dotarły do mnie w ostatnich tygodniach i choć nie jest ich specjalnie dużo, to uważam, że trafiły mi się niesamowite tytuły. Zapraszam :)

Od góry:
- "Kłamca" Jakuba Ćwieka
- "W sieci umysłów" James Dashner od wydawnictwa Albatros < zrecenzowane > 
- "Płonąca korona" Rae Carson od wydawnictwa Albatros
- "Kosogłos" Suzanne Collins
- "W pierścieniu ognia" Suzanne Collins
- "Między światami"  Roxana Saberi od wydawnictwa SQN < zrecenzowane >
- "Endgame" Frey& Johnson- Shelton od wydawnictwa SQN

Dajcie znać, czy którąś z nich już czytaliście i jak wrażenia ;)
 

Komentarze

  1. Z Twojego stosiku przeczytałam 3 książki ("W pierścieniu ognia", "Kosogłos" i "Endgame"), w planach mam "W sieci umysłów", ale nie wiem czy uda się ją przeczytać w listopadzie, bo mój TBR powiększa się z każdym dniem :P Pozdrawiam.

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosogłosa i W pierścieniu ognia kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczęłam czytać ''W sieci umysłów'' i jak na razie zapowiada się dobrze. ''Płonącą koronę'' też otrzymałam, ale najpierw muszę się uporać z poprzednią częścią. A ''W pierścieniu ognia'' oraz ''Kosogłos'' jeszcze na długo przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile świetnych książek! Widzę nawet moje ukochane Igrzyska Śmierci <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, naprawdę niesamowite tytuły ^_^
    Życzę miłej lektury! ^_^

    OdpowiedzUsuń
  6. Apetyczne kąski. :) Czytałam z nich "Igrzyska Śmierci" i "Endgame". :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przygarnęłabym "W sieci umysłów". ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dużo ciekawych pozycji.
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo ciekawych pozycji, życzę miłego czytania ^^. Pozdrawiam gorąco :).

    http://zyjemyioddychamymarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz