Wrap-up, czyli podsumowanie września


 Wrzesień był dziwnym miesiącem. Z pozoru ostatni miesiąc wakacji, ale praca i różne inne sprawy rozpraszały mnie na tyle, że nie napisałam ani jednej recenzji. Przez to moja aktywność na blogu drastycznie spadła, ale mimo wszystko udało mi się przeczytać kilka książek. Ten miesiąc zdecydowanie poświęciłam filmom i serialom, więc zapraszam na podsumowanie :)

Książki przeczytane (jeszcze nie zrecenzowane):

 Znalezione obrazy dla zapytania chłopak z innej bajki Znalezione obrazy dla zapytania ukryta łowczyni Znalezione obrazy dla zapytania gwiezdny pył książka Znalezione obrazy dla zapytania szukając alaskiZnalezione obrazy dla zapytania ewangelia według lokiego


Filmy:
Znalezione obrazy dla zapytania annabelle plakat Znalezione obrazy dla zapytania annabelle plakat  Nigdy nie byłam wielką fanką horrorów, ale za namową obejrzałam słynną Annabelle, w dodatku obie części. Byłam tymi filmami zarówno zachwycona, jak i przerażona. Uważam, że są to bardzo dobre produkcje, które straszą w klasyczny sposób nie będąc jednocześnie groteskowe, co spotyka większość współczesnych filmów grozy.

 Znalezione obrazy dla zapytania obecność plakat Znalezione obrazy dla zapytania obecność plakat  Podobnie jak Annabelle rzeczy, które zostały przedstawione w Obecności są kolejną sprawą badaną przez małżeństwo Warrenów. Historia oparta na faktach była przerażająca i często wywoływała u mnie ciarki, jednak czułam to tylko oglądając pierwszą część. "Obecność 2" była przepełniona efektami specjalnymi, które psuły klimat i i efekcie częściej się śmiałam niż bałam. Niemniej jednak te 4 filmy to warte uwagi uniwersum, które w genialny sposób zostało ze sobą połączone i stanowi spójną całość.

Znalezione obrazy dla zapytania the duff tumblr Żeby odpocząć trochę od horrorów postanowiłam zobaczyć coś lżejszego i mój wybór padł na "The DUFF". Nie czytałam wcześniej książki, ale słyszałam, że są to dwie różne historie, więc nie straciłam wiele. Jest to dosyć zabawna komedia, która niesie ze sobą przesłanie, że tak naprawdę każdy z nas może być tytułowym DUFFEM :)

Seriale:
Znalezione obrazy dla zapytania 13 reasons why  Dokończyłam "13 powodów" i choć ostatnie odcinki były ciekawe, to nie zmieniły specjalnie mojej opinii o tym serialu. W poprzednim podsumowaniu już wspominałam, że był irytujący i najczęściej przedstawiał płytkie problemy nastolatków. Owszem były poruszane trudne i bolesne tematy, jednak nie przemówił do mnie i raczej nie będę się męczyła oglądaniem drugiego sezonu.

Znalezione obrazy dla zapytania arrow tumblr  Zacznę może od tego, że jestem wierną fanką produkcji Marvela i choć nie znałam za bardzo DC, to uważałam to za jego słabą konkurencję. Oczy mi się otworzyły dopiero wtedy, gdy przypadkiem trafiłam na serial "Arrow", o którym o dziwo niewiele wcześniej słyszałam. Historia Zielonej Strzały i jego drużyny zachwyciła mnie już od pierwszego odcinka i nim się obejrzałam byłam już na 4 sezonie. Serial ogląda się szybko, często drżałam o zdrowie i życie ulubionych bohaterów w starciu z szeregiem złoczyńców. Uwielbiam postać Olivera, jego zasady i poczucie odpowiedzialności za miasto i swoją misję. Wciągnęłam się w ten świat tak bardzo, że mam zamiar w najbliższym czasie zabrać się za "Flasha" i kontynuować przygodę z superbohaterami. 

Jestem ciekawa, czy we wrześniu skupiliście się bardziej na czytaniu książek, czy może tak jak ja na produkcjach telewizyjnych :)

Komentarze

  1. Jakoś nie przepadam za horrorami. Dużo słyszałam właśnie o Obecności, ale mówię nie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj właśnie zachciało mi się obejrzeć DUFF, a tu nagle i u Ciebie się pojawia :D Chyba obejrzę sobie. A co do książek to super wynik. U mnie tylko 2 książki. A co do horrorów, po obecności nie oglądam żadnego!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądam ''Obecność'' i z tego co pamiętam nawet mi się podobał. Dwójki, ani ''Annabelle'' jeszcze nie widziałam. Niestety z wiekiem robię się przestraszona coraz bardziej, więc poczekam aż nadarzy się okazja obejrzenia filmu z kimś.
    ''The Duf'' mi się nie podobał. Taka bajka zupełnie mnie nie przekonuje. Książki też nie mam zamiaru czytać.
    ''13 powodów'' dopiero przede mną.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz