Wrap-up, czyli podsumowanie stycznia


 Nie udało mi się zacząć nowego roku spektakularnie, gdyż przeczytałam zaledwie jedną jedyną książkę. Co prawda sporo oglądałam, ale miałam nadzieję, że powrócę do dawnych rekordów czytelniczych.

 Ilość stron: 320   Ocena: 7/10

Seriale:
Znalezione obrazy dla zapytania riverdale tumblr Riverdale to moje nowe odkrycie, o tym serialu nie sposób nie usłyszeć. Bardzo szybko wciągnął mnie specyficzny klimat, piękne kadry i specyficzne postaci. Serial powstał na podstawie serii komiksów, dlatego nie razi mnie przerysowana fabuła i wątki bohaterów. Moimi faworytami są Cheryl, Jug i Betty. W te kilka tygodni nadrobiłam wszystkie odcinki i jestem już na bieżąco z odcinkami, dlatego bardzo ciekawi mnie, co się będzie dalej działo w tym pełnym tajemnic miasteczku.

Znalezione obrazy dla zapytania hannibal plakat Jakieś dwa lata temu obejrzałam pilotażowy odcinek Hannibala i z niewiadomych przyczyn nie kontynuowałam oglądania. Wróciłam dopiero teraz i momentalnie pochłonęłam dwa sezony. Jestem zachwycona profesjonalną grą aktorską, trzymającą w napięciu fabułą i psychologiczną stroną bohaterów. Aż szkoda mi zaczynać trzeciego sezonu, bo jest ostatnim, ale chyba nie będę mogła zbyt długo się powstrzymać :)

Znalezione obrazy dla zapytania supernatural poster season 13 Znalezione obrazy dla zapytania arrow poster season 6 Znalezione obrazy dla zapytania flash poster season 4 Znalezione obrazy dla zapytania lucifer  poster season 2

Po przerwie świątecznej na antenę wróciły też te seriale i jak na razie jestem bardzo zadowolona z nowych odcinków i tego, jak twórcy poprowadzili dalej fabułę. 

Dajcie znać, czy w styczniu ruszyliście pełną parą czy może tak jak ja trochę się obijaliście :)

Komentarze

  1. RIVERDALE <333 polecam ci również "Dark" (świetny serial klimatem podobny do Stranger Things. Niemiecki, ale produkcji Netflix) :) a od Greena muszę coś przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dark też mam na swojej liście do obejrzenia :) Tak dużo seriali, tak mało czasu :D

      Usuń
  2. U mnie też styczeń nie minął jakoś szczególnie, bo miałam mniej czasu na czytanie. Seriali też nie nadrobiłam, ale oglądam kolejny raz ''Wentworth''. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam ani książki, ani wymienionych seriali :/ Jeśli chodzi o te drugie, to ostatnio trochę sobie je odpuściłam i na chwilę obecną oglądam tylko "Gotham" + czekam na kilka nowych sezonów.
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tego zbioru nadrabiam na razie tylko Lucka, na Arrowa i Flasha przyjdzie czas :D
    Zaczytanego miesiąca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zaczęłam "Riverdale" :D Chociaż nie przepadam za większością bohaterów, a w szczególności za Betty, to jednak Jug skradł moje serce <3 Po za tym uwielbiam postać Cheryl, bardzo dobrze dobrana aktorka :)
    Ja miałam styczeń udany czytelniczo, bo przeczytałam 9 książek, a jak na mnie to bardzo dużo :D
    Powodzenia w lutym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No tak, Riverdale niedawno kończyłam, a tu już drugi sezon leci. Muszę nadrobić. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz